De nieuwe HP OfficeJet generatie stelt KMO's in staat om te printen als een pro

HP Smart App laat je printen vanaf je smartphone

HP Inc., de wereldwijde marktleider op het gebied van printers, kondigt vandaag de volgende generatie OfficeJet Pro-printers aan, geschikt voor kleine bedrijven: de OfficeJet Pro 7720/7730. Uit dezelfde serie als de 2017 IF Design Award-winnende OfficeJet Pro 7740, zijn de vernieuwde wide-format all-in-one printers mobile-first, waardoor ze een naadloze printervaring bieden, van aansluiting tot daadwerkelijk gebruik. Het is nu mogelijk om in prachtige en levendige kleuren af te drukken. Kwaliteit prints worden hierdoor tot 50 procent goedkoper dan met traditionele kleurenlasers.[1]

De OfficeJet Pro 7720 en 7730 zijn zeer betrouwbare printers en geschikt voor elk type micro-onderneming. De belangrijkste kenmerken zijn:

• Documenten worden makkelijk verwerkt op A3 (11 x 17) formaat
  • Bevat een scanner van 216 x 356 mm formaat
  • Tot 35 pagina’s automatische feeder
  • Dubbelzijdige en randloze afdrukmogelijkheden
  • Smartphone-achtig touchscreen
  • Originele HP inktcartridges met hoge yield, om meer te kunnen afdrukken[2]
  • Draadloze verbinding
  • De 7720 heeft een 250 vellen papierlade en de 7730 twee 250 vel papierlades.

Afdrukken met de HP Smart App

Voortbouwend op de mobile-first printervaring heeft HP vandaag de nieuwe Smart App aangekondigd. De volledig vernieuwde versie van de populaire All-in-One Remote App. De Smart App maakt printen uit de palm van je hand mogelijk, waardoor gebruikers kunnen afdrukken, scannen en kopiëren vanaf een mobiel apparaat[3].

Met de Smart App kunnen gebruikers verbinding maken met een lokaal draadloos netwerk en rechtstreeks afdrukken vanaf DropBox of Google Drive, inktniveaus controleren en printaccessoires bestellen[4]. Het stelt gebruikers ook in staat om nieuwe HP printers te selecteren en te gebruiken.

HP’s OfficeJet Pro 7720 en 7730 zijn vanaf 1 september 2017 beschikbaar. De HP Smart App is nu gratis beschikbaar in de App Store of Google Play.

[1] Compared with the majority of color laser AiOs < $500 USD, Q3 2016; market share as reported by IDC as of Q3 2016. Cost-per-page (CPP) comparisons for laser supplies are based on published specifications of the manufacturers’ highest-capacity cartridges and long-life consumables. CPP comparisons for high-capacity HP ink supplies are based on published specifications of the manufacturers’ highest-capacity cartridges. CPP based on high-capacity ink cartridges' estimated street price and page yield. ISO yield based on continuous printing in default mode. For more information, see http://www.hp.com/go/learnaboutsupplies

[2] Based on cartridge yields for HP 956XL/957XL/958XL/959XL ink cartridges compared with HP 952/953/954/955 standard ink cartridges. For more in Requires the HP Smart app download. Features controlled may vary by mobile device operating system. Full list of supported operating systems and details at http://support.hp.com/us-en/document/c03561640. For details on local printing requirements see hp.com/go/mobile printing.formation, see hp.com/go/learnaboutsupplies

[3] Requires the HP Smart app download. Features controlled may vary by mobile device operating system. Full list of supported operating systems and details at http://support.hp.com/us-en/document/c03561640. For details on local printing requirements see hp.com/go/mobile printing.

[4] Not currently available on OfficeJet Pro 7720/7730