HP biedt betaalbaar mobiel printen met nieuwe HP ENVY, OfficeJet en DeskJet printers

Nieuwe All-in-One printers maken het in drie stappen nog makkelijker om thuis of op kantoor hoge kwaliteit foto’s te printen vanaf mobiele devices

Brussel — HP kondigt vandaag de nieuwe HP ENVY, OfficeJet en DeskJet printers aan. Deze printers bieden de laatste mobiele printoplossingen voor een gemakkelijke en betaalbare manier van printen direct vanaf smartphone of tablet.(1)

De nieuwe printers combineren HP’s laserprintkwaliteit met betaalbare en verbeterde printsnelheid voor de ultieme printervaring in huis. De ENVY All-in-One printers zijn geschikt voor creatieve projecten, hobby’s en zakelijke documenten doordat zij lab-kwaliteit foto’s, documenten en creatieve content printen in exceptionele kwaliteit. Gecombineerd met de Advanced home office functionaliteiten van de OfficeJet en het gebruiksgemak van de DeskJet All-in-One printers heeft HP de printoplossing voor ieders wens.

Gezinnen zijn mobieler dan ooit en willen een betaalbare, makkelijk te gebruiken printer die voldoet aan hun wens om altijd online en bereikbaar te zijn”, aldus Stephen Nigro, Senior Vice President, Inkjet en Printing Solutions en Graphics Solutions Business, Printing en Personal Systems Group, HP. “Of we nu online zijn op een tablet in de keuken, of via de laptop in ons thuiskantoor, de nieuwe productlijn van ENVY printers voorziet in een flexibele printoplossing en hoge kwaliteit prints voor zowel persoonlijke als professionele projecten.”

HP ENVY 4520 All-in-One Printer
HP ENVY 4520 is een betaalbare alles-in-één printer voor huishoudens waar men veel online is. Geef snel en eenvoudig opdrachten aan de printer vanaf je smartphone of tablet.(1) Gebruikers kunnen deze ruimtebesparende printer in elke kamer van het huis plaatsen om zo draadloos hoge kwaliteit foto’s en documenten te printen in een paar eenvoudige stappen.

HP ENVY 5540 e-All-in-One Printer
De HP ENVY 5540 e-All-in-One biedt een gemakkelijke en betaalbare manier om te printen vanaf smartphone of tablet.(1) De nieuwe HP ENVY printer is in vijf minuten geïnstalleerd. Het apparaat biedt de flexibiliteit om vanaf elke smartphone of tablet te printen, zonder de aanwezigheid van een router of een lokaal draadloos netwerk.(1) De printer leent zich ook voor scans en kopieën en geeft toegang tot internet via het touchscreen met kleur.

HP OfficeJet 4650 All-in-one
De HP OfficeJet 4650 All-in-One printer beschikt over HP’s mobiele Out-of-box (mOOBE) Experience, de gemakkelijkste manier om draadloos te printen vanaf je smartphone of tablet. Deze printer is uitgerust met een Auto deploy papierlade, een aanrakingsgevoelige display en biedt hogere printsnelheden.(2)

HP DeskJet 3630 All-in-one
De HP DeskJet 3630 is een betaalbare, handzame all-in-one printer met draadloze print, scan en kopie-functies. De DeskJet 3630 printer is ontworpen voor thuisgebruik en heeft een compact, wit design dat iedere inrichting siert.

Prijzen en beschikbaarheid(3)
• De HP ENVY 4520 All-in-One printer wordt in september in België verwacht voor een adviesprijs van €79
• De HP ENVY 5540 e-All-in-One Printer wordt in september in België verwacht voor een adviesprijs van €99
• De HP OfficeJet 4650 All-in-one printer wordt in september in België verwacht voor een adviesprijs van €99
• De HP DeskJet 3630 All-in-one printer wordt in september in België verwacht voor een adviesprijs van €69

1. Het werkelijke gewicht kan verschillen per configuratie.
  2. Niet alle functies zijn beschikbaar in alle edities of versies van Windows. Systemen kunnen een ge-upgrade en/of separaat aangeschafte hardware, drivers en/of software verlangen om het volle voordeel te kunnen genieten van Windows functionaliteiten. Zie http://www.microsoft.com.
  3. Intel’s nummering is geen maat voor hogere prestaties.
  4. Voor hard drives, TB = 1 biljoen bytes. De werkelijke geformatteerde capaciteit is minder. Tot 30GB van de hard drive is gereserveerd voor system recovery software.
  5. Voor hard drives, GB = 1 miljard bytes. De werkelijke geformatteerde capaciteit is minder. Tot 30GB van de hard drive is gereserveerd voor system recovery software.
  6. Draadloze aansluiting en Internet service zijn vereist en niet inclusief.
  7. Geschatte winkelprijzen. Werkelijke prijzen kunnen verschillen.