HP biedt MKB copyshop-kwaliteit prints met de nieuwe OfficeJet Wide Format printer

Brussel - HP introduceert vandaag een nieuwe toevoeging aan het OfficeJet printerportfolio: de HP OfficeJet 7510 Wide Format All-in-One. Deze printer biedt middelgrote en kleine bedrijven (MKB) een kostenefficiënte oplossing met professionele copyshopkwaliteit voor het kantoor. De printer maakt het mogelijk om zélf aansprekende en indrukwekkende marketing- en communicatiematerialen te printen, waarmee men zich onderscheidt van de concurrent.

Deze nieuwe all-in-one wide format printer zorgt voor een grotere efficiëntie van het printergebruik, een hogere beveiligingsstandaard en hogere printersnelheden. De printer kent veel verschillende functies die bedrijfsprocessen helpen ondersteunen. Kopiëren, scannen en faxen: het is allemaal mogelijk met dit ene device. De HP OfficeJet 7510 Wide Format printer biedt bovendien de volgende mogelijkheden:

• Diversiteit voor marketingopdrachten: Met de nieuwe HP OfficeJet 7510 Wide Format printer kunnen MKB-bedrijven of werkgroepen met 1 tot 5 gebruikers professioneel uitziende marketingmaterialen printen zonder dat zij hiervoor het kantoor uit hoeven. Van briefkaartformaat tot A3-documenten, bedrijven kunnen nu heel flexibel hun eigen materialen maken zoals posters, boekjes en hand-outs. Geprinte menu’s van restaurants, advertenties in de etalage van de makelaar of promotiematerialen zoals folders kunnen vanaf nu worden geprint op het moment dat je ze nodig hebt. En dat tegen een fractie van de kosten per pagina. Zakelijke gebruikers hebben hoge verwachtingen van de doorlooptijd. Met hoge printersnelheden van 15/8 pagina’s per minuut voldoet de printer ruimschoots hieraan.
  • Scherpe duurzame beeldkwaliteit: Printwerk lijkt bij de copyshop vandaan te komen dankzij de laserkwaliteit van zwart geprinte teksten en de scherpe kleurovergangen. Originele inktcartridges van HP op basis van kleurpigmenten maken dit mogelijk. Deze zorgen voor printwerk dat watervast is en niet vlekt of uitloopt wanneer een markeerstift wordt gebruikt. Tot slot is het met deze printer ook mogelijk om randloos te printen tot een formaat van 33 x 48,2 centimeter.
  • Kostenbesparing: De nieuwe HP OfficeJet 7510 Wide Format printer verzekert MKB-bedrijven van een besparing op kosten, geld en energie bij elk project. Een betaalbare optie voor alle MKB’s dankzij de kosten per pagina die 50% lager zijn dan bij laserprinten.*
  • Mogelijkheden tot mobiel printen: Het 6,75cm touchscreen biedt snel toegang tot een reeks aan tijdbesparende ingebouwde apps**. Voor bedrijfseigenaren die veel onderweg zijn, is er de mogelijkheid om toch verbonden te blijven via smartphone of tablet. Mobiel printen kan vanaf elke locatie met apps zoals HP ePrint, Apple AirPrint™ of via Wireless Direct Printing.

Prijs en beschikbaarheid
De HP OfficeJet 7510 Wide Format printer heeft een adviesprijs van €199 en zal vanaf midden juli beschikbaar zijn in België.