HP biedt zakelijke klanten een betere printbeveiliging en grotere mobiliteit

Brussel, 2 december 2014 -  HP kondigt deze week updates aan voor een aantal toonaangevende beveiligings- en mobiliteitssoftwareoplossingen. Deze verbeteringen helpen grote organisaties om makkelijker en veiliger te printen vanaf mobiele apparaten.

Uitgebreide printerbeveiliging

HP Access Control 14.2 brengt grote organisaties en betere end-to-end encryptie en een vermindering van onnodige drukkosten. Gebruikers kunnen HP Access Control NFC touch-to-authenticate en veilige pull printing functionaliteit nu koppelen met de HP Officejet Pro X en Enterprise X's touch-to-print-mogelijkheden. Bovendien werkt HP Access Control nu naadloos met Unix en Linux besturingssystemen. HP Access Control 14.2 is wereldwijd beschikbaar vanaf begin november 2014.

Betere toegang tot beveiligd mobiel printen

HP ePrint Enterprise 4.0 maakt mobiel printen nu ook mogelijk met Windows 8-smartphones. Als founding member van de Mopria Alliance, maakt HP draadloos printen vanaf smartphones, tablets en andere mobiele apparaten eenvoudig en uniform.

Windows 8 smartphone-gebruikers kunnen nu makkelijk direct printen vanaf hun apparaat. Voorheen was dit alleen beschikbaar op iOS, Android en Blackberry besturingssystemen. HP ePrint Enterprise biedt meer gebruiksgemak met behulp van AirPrint waarmee gebruikers veilig rechtstreeks documenten printen vanaf hun smartphone, zonder gebruik te maken van een mobiele app. HP ePrint Enterprise 4.0 is wereldwijd beschikbaar vanaf 30 november 2014.

Deze verbeteringen onderstrepen HP's toewijding om klanten te helpen hun productiviteit op kantoor te verhogen en hun digitale en papieren workflows te verbeteren.

Over HP

HP creëert nieuwe manieren waarop technologie een positief effect heeft op mensen, bedrijven, overheden en de maatschappij. Met het breedste technologie portfolio, bestaande uit printing, personal systems, software, services en IT-infrastructuur, helpen we onze klanten overal ter wereld met oplossingen voor hun meest complexe uitdagingen. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is te vinden op www.hp.com.