HP breidt LaserJet portfolio uit

Nieuwe printers en diensten verhogen productiviteit

Brussel – HP kondigt vandaag haar nieuwe HP LaserJet Enterprise printers aan. Deze printers zijn efficiënter, veiliger en sneller en zorgen voor meer flexibiliteit en een hogere gebruiksgemak voor de werknemers.

De nieuwe HP LaserJet Enterprise M604, M605 en M606 zijn bestemd voor werkgroepen tussen 10 en 25 personen die 3.000 – 20.000 pagina’s per maand printen. De printers zijn betrouwbaar en energiezuinig. Mede dankzij HP JetAdvantage en Private Print halen de printers gemakkelijk hoge printsnelheden en wordt printafval geminimaliseerd.1, 2

De reeds hoogstaande HP LaserJets zijn voorzien van verschillende verbeteringen. Zo biedt de uitgebreide LaserJet portfolio ondersteuning voor mobiel printen met NCF Touch-to-print en WiFi-Direct en heeft het een 4.3-inch kleuren touchscreen.

Wat we vaak horen van enterpriseklanten is dat ze oplossingen zoeken die de productiviteit van de werknemers verhogen. De oplossingen moeten flexibiliteit geven in mobiel werken zonder dat de veiligheid in geding komt”, aldus Tuan Tran, Vice President en General Manager LaserJet Hardware & Technology bij HP. “De nieuwe LaserJet Enterprise printers leveren niet alleen snelheid, maar ook de nodige kwaliteit en veiligheid voor optimale productiviteit.”

Altijd en snel benodigdheden bestellen

HP maakt HP SureSupply Auto-Delivery breed beschikbaar. Deze dienst optimaliseert het voorraadbeheer van MKB-klanten. Het gebruik van printertoner of inkt wordt van op afstand gecontroleerd; bij een laag niveau worden de originele HP inktcartridges of toner automatisch door het systeem besteld. Dankzij de uitbreiding kunnen ook gebruikers van printers van andere merken van deze dienst gebruik maken.

Prijs en beschikbaarheid3

• De HP LaserJet Enterprise M604n is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €569.
  • De HP LaserJet Enterprise M604dn is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €729.
  • De HP LaserJet Enterprise M605n is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €729.
  • De HP LaserJet Enterprise M605dn is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €919.
  • De HP LaserJet Enterprise M605x is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €1.279.
  • De HP LaserJet Enterprise M606dn is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €1.109.
  • De HP LaserJet Enterprise M606x is vanaf deze week beschikbaar. De prijs is €1.469.

Meer informatie over de nieuwe HP Enterprise LaserJets is te vinden op www.hp.com/go/laserjet. Details over SureSupply Auto-Delivery zijn te vinden op www.hpautodelivery.com