HP breidt Officejet printer serie voor bedrijven uit

Mobiele printoplossingen van HP maken printen eenvoudiger en besparen kosten voor middelgrote en kleine bedrijven

BRUSSEL, 17 september — HP kondigt vandaag een nieuwe serie Officejet printers uit voor middelgrote en kleine bedrijven. Dit type bedrijven kunnen met deze printers nu betaalbaarder en gemakkelijker op een professionele manier documenten printen.

De HP Officejet Pro 6830 e-All-in-One en de HP Officejet Pro 6230 zijn met name geschikt voor kostenbewuste bedrijven en bieden hogere printsnelheden op hoge maandelijkse printvolumes, zodat operationele kosten omlaag kunnen terwijl de afdrukkwaliteit gelijk blijft. De mogelijkheid om randloos en automatisch dubbelzijdig te printen van documenten zoals marketingmateriaal, bespaart 50 procent van de kosten voor papier. Ook de e-All-in-One is ENERGY STAR ® geaccrediteerd en verbruikt tot 50 procent minder energie dan kleurenlaserprinters. Zo verbruiken bedrijven minder energie en hebben zij lagere bijbehorende kosten. (1) (2) (3)

HP blijft ook de concurrentie voor met flexibele mobiele printopties waardoor bedrijven en medewerkers overal binnen het kantoor kunnen printen. Medewerkers kunnen veilig en eenvoudig van hun smartphone, tablet, notebook of pc printen via HP wireless direct, HP ePrint, AirPrint, Android printen, Samsung inOS printing of Google Cloud Print. (5)

Andere nieuwe functies zijn onder meer een kleuren touchscreen display dat met gebaren bediend kan worden met een vernieuwde gebruikersinterface. De printer reageert beter en is eenvoudiger te gebruiken.

Prijs en beschikbaarheid (5)

• De HP Officejet Pro 6830 e-All-inOne is vanaf oktober verkrijgbaar. De adviesverkoopprijs is € 179 inclusief btw.
  • De HP Officejet Pro 6230 ePrinter is vanaf december verkrijgbaar. De adviesverkoopprijs is €89.

HP biedt een reeks aan Office Value Pack producten met inkt en printpapier die geschikt zijn voor de nieuwe Officejet Pro-modellen. Deze zijn toegespitst op de behoeften van middelgrote en kleine bedrijven en thuiskantoren.

Originele HP producten onderscheiden zich door superieure kwaliteit en betrouwbaarheid tegen concurrerende prijzen. Authentieke HP Laserjet en HP inkjet print cartridges zijn, in tegenstelling tot namaakproducten, het resultaat van jarenlange investeringen en tests om betere prestaties en consistente resultaten te waarborgen.

Over HP

HP creëert nieuwe manieren waarop technologie een positief effect heeft op mensen, bedrijven, overheden en de maatschappij. Met het breedste technologie portfolio, bestaande uit printing, personal systems, software, services en IT-infrastructuur, helpen we onze klanten overal ter wereld met oplossingen voor hun meest complexe uitdagingen. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is te vinden op www.hp.com.

© 2014 Hewlett-Packard Development Company, L.P. De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De enige garanties voor HP producten en diensten zijn vastgelegd in de uitdrukkelijke garantiebepalingen die bij dergelijke producten en diensten worden geleverd. Niets in dit document mag als een aanvullende garantie worden opgevat. HP is niet aansprakelijk voor technische of redactionele fouten of weglatingen in dit document.

1. After first set of ISO test pages. For more information, see hp.com/go/printerclaims.
  2. Cost-per-page (CPP) claim compares the majority of multi-pass color laser AiOs
  3. Majority of multi-pass colour laser AiOs <€300 excluding VAT, as of February 2014 based on market share as reported by Q4 2013 IDC; ISO yield with highest-yield cartridges. Energy use is based on internal HP testing. Actual cost and energy usage may vary.
  4. Check your compatible device's official app store for HP ePrint app download availability. Requires an Internet connection to an HP ePrint-enabled printer. Printer requires ePrint account registration. App or software may be required. Wireless operations are compatible with 2.4 GHz operations only. Print times and connection speeds may vary. Wireless broadband use requires separately purchased service contract for mobile devices. Check with service provider for coverage and availability in your area. Learn more at hp.com/go/mobileprinting.
  5. Estimated EMEA street prices. Actual prices may vary.