HP breidt OfficeJet Pro Portfolio uit

HP introduceert slimme printers en tijdbesparende tools voor kleine bedrijven en ondernemers

News Highlights:

• Nieuwe Smart Tasks binnen de HP Smart App helpen tijd te besparen bij taken die veel worden uitgevoerd
  • HP Instant Ink for Business is ontwikkeld zodat je nooit zonder inkt komt te zitten wanneer je het het meeste nodig hebt
  • De beste beveiliging in zijn klasse1, met self-healing Wi-Fi10, verbetert privacy en controle
  • Het vernieuwde ontwerp is tot 39% kleiner dan voorgaande generaties2 om de gebruikerservaring te verbeteren

HP onthult een nieuwe lijn slimme printers, die speciaal ontworpen zijn voor kleine bedrijven. De nieuwe HP OfficeJet Pro-serie is door HP’s jarenlange uitstekende prestaties en betrouwbaarheid nu nog intelligenter en heeft een vernieuwd design. Het biedt ondernemers en eigenaren van kleine bedrijven een handig product voor een succesvolle toekomst.

"HP heeft deze serie speciaal ontworpen voor de ondernemer met hoge werkdruk, wiens financiën, levensonderhoud en emotioneel welzijn verbonden zijn met het bedrijf," zegt Ivo Fremau, General Manager Printing at HP Belux. "Meer dan de helft van de eigenaren van kleine bedrijven zijn het erover eens dat hun bedrijf niet kan draaien zonder een printer3. We hebben deze technologie verbeterd om ervoor te zorgen dat de printer kan dienen als partner, waarmee tijd en moeite wordt bespaard.

De HP OfficeJet Pro Series bevat:

• Tijdbesparende Smart Tasks
    • Nooit meer teveel stappen doorlopen met Smart Tasks, de eerste mobiele oplossing in zijn soort die scantaken automatiseert4. Documenten worden 50% sneller5 georganiseerd, automatisch dubbelzijdig geprint en geavanceerd gescand. Scannen kan nu naar de Cloud, e-mail en meer met slechts één touch. Zelfs het maken van bewerkbare en doorzoekbare documenten kan door te scannen vanaf je smartphone of printer5.
  • Vrijheid om overal te werken
    • Blijf in contact met je werk, altijd en overal. Eenvoudig afdrukken, scannen en kopiëren vanaf je smartphone kan met behulp van de beste mobiele printapplicatie in zijn klasse: de HP Smart6.
  • Bespaar tot 70% op inkt7met HP Instant Ink
    • Het is niet nodig om cartridges te kopen, omdat de nieuwe printer, wanneer ingeschreven op een Instant Ink programma,  automatisch nieuwe cartridges bestelt wanneer de inkt bijna op is8
    • Het Instant Ink Business Plan (700 pagina's/maand voor 19.99 €/maand) biedt kleine bedrijven en ondernemers met een hoog volume printgebruik een voordeligere manier om te printen
    • Print een jaar lang gratis met Instant Ink, dat inbegrepen zit bij het OfficeJet Pro 9019 model9
  • Verbeterde veiligheid, betrouwbare Wi-Fi verbindingen
    • Profiteer van de beste beveiliging in zijn klasse1, die privacy en controle behoudt, en van self-healing Wi-Fi die automatisch zorgt dat je opnieuw geconnecteerd wordt bij wegvallen van de verbinding.10
  • Ontwikkeld voor duurzaam gebruik
    • De nieuwe hardware is ontworpen om energieverbruik te verminderen. Papier wordt op een verantwoorde manier ingekocht en inktpatronen kunnen gemakkelijk worden gerecycleerd11
    • De 9000-serie is gemaakt van gerecycleerde printers en andere elektronica - meer dan 10% van het gewicht bestaat uit gerecycleerd plastic
  • Verbeterde gebruikerservaring
    • Schuif eenvoudig documenten van het scanglas met het vernieuwde slide-off design (alleen bij de 9000 series)
    • Het nieuwe slimme beheer van de uitvoerlade voorkomt het vallen van papier wanneer de uitvoerlade voor 250 vellen vol is (alleen bij de 9025-serie)

Afbeeldingen en datasheets van de HP OfficeJet Pro-serie vind je hier.

HP kondigt vandaag ook het nieuwste HP Laser Portfolio aan, waaronder de HP Laser, HP Laser MFP, HP Color Laser en HP Color Laser MFP, 's werelds kleinste kleurenlaser in zijn klasse.

De HP Laser 100-serie, HP Laser MFP 130-serie, HP Color Laser 150-serie en HP Color Laser MFP 170-serie zijn vanaf 1 juli in de EMEA-regio beschikbaar.

Deze nieuwe lijn printers binnen het HP Laser portfolio bieden betaalbare printoplossingen waar kleine bedrijven op kunnen rekenen. Dit zijn oplossingen die bij hun werkstijl passen en helpen de bedrijfsprestaties te leveren die ze nodig hebben. Deze serie is ontworpen voor drukke ondernemers, die door makkelijk te kunnen printen hun productiviteit en efficiëntie kunnen verhogen.

Prijzen en beschikbaarheid

Vanaf deze maand is de HP OfficeJet Pro-serie (8022, 8024 en 8025) beschikbaar voor kleine bedrijven bij de grote kantoorwinkels. Prijzen starten vanaf €149,99.

Footnotes

1. Best-in-class security: Compared to the majority of competing in-class consumer colour desktop inkjet all-in-ones <$299 USD. Keypoint Intelligence - Buyers Lab 2018 research study commissioned by HP based on research survey of printer manufacturers’ published specifications, sustainability reports and press releases as of 12/15/2018 and not confirmed by lab testing. Market share as reported by IDC CYQ3 2018 Hardcopy Peripherals Tracker, 2018Q3 Release. AiO with best in-class security features based on review of published embedded security features of competitive in-class models and defined as offering business-class, multi-point security, including but not limited to: encryption at the level of data, device, network, document; enterprise-class Wi-Fi security; and secure printing. For more details, see keypointintelligence.com/HPOfficeJetPro
2. Up to 39% smaller: Smaller footprint compared only to dimensions of HP OfficeJet Pro 8720 and HP internal research of published specifications. Footprint for the HP OfficeJet Pro 9020 is 17.2 x 15.6 x 12.5 inches (436.88 x 396.24 x 317.5 mm); for the HP OfficeJet Pro 8720 it is 19.7 x 20.9 x 13.4 inches (500.38 x 530.86 x 340.36 mm)
3. More than half of small business owners agreeing that their businesses cannot operate without a printer: The HP Small Business Today Survey is a global study by HP Inc. It was conducted by global market research firm Edelman Intelligence, across four continents and 10 geographical areas (USA, Canada, China, Germany, Mexico, Russia, Iberia (Spain and Portugal), South East Asia (Indonesia, Thailand, Vietnam, and Philippines), UK, and India). Fieldwork took place over February 2019. We interviewed over 4,300 small business owners (1-100 employees) aged 18+.
4. First in-class mobile solution that automates scanning tasks: Compared to the majority of competing in-class consumer colour desktop inkjet all-in-ones <$299 USD. Keypoint Intelligence - Buyers Lab 2018 research study commissioned by HP based on research survey of printer manufacturers’ published specifications, sustainability reports and press releases as of 12/15/2018 and not confirmed by lab testing. Market share as reported by IDC CYQ3 2018 Hardcopy Peripherals Tracker, CYQ3 2018 Release. The ability to automate work defined as having the capability to use the OEM mobile print app to create a multistep workflow on mobile device and have a shortcut appear on both the app and on control panel of printer; and/or use intelligent Optical Character Recognition to name a scanned file based on the first few words of a document. For more details, see http://www.keypointintelligence.com/HPOfficeJetPro.
5. Organise documents 50% faster with Smart Tasks: Based on internal HP testing. Average timing estimate based on: 1) downloaded HP Smart app on mobile device, 2) setting up Smart Tasks shortcut, 3) scanning jobs which have more than 2-3 tasks associated with them (scan to email, save and rename, store to cloud, etc.). Average timing savings comparison based on using printer and desktop scan software to complete similar scanning tasks. Requires the HP Smart app download and supported HP printer. For details on local printing requirements see hp.com/go/mobileprinting.
6. Best-in-class mobile print app: Compared to OEM mobile printing apps for the majority of top-selling inkjet and laser printers and all-in-ones for home and home office, priced less than or equal to $429.99 USD. Market share as reported by IDC CYQ2 2018 Hardcopy Peripherals Tracker. Claim based on research of printer manufacturer's mobile print apps and Keypoint Intelligence - Buyers Lab hands-on testing and study commissioned by HP. See September 2018 report at keypointintelligence.com/HPSmartApp.​
7. Save on ink: U.S.: Based on monthly subscription cost using only all pages in plan vs. cost per page of most colour inkjet cartridge printers <$399. Share of New Inkjet Unit Shipments (<$399) for 2018Q1 period in the US from IDC 2018Q1 Final Release. Standard cartridge CPP from gap intelligence 7/24/18. CAN: Based on monthly subscription cost using only all pages in plan vs. cost per page of most colour inkjet cartridge printers <$399 CAD. Standard cartridge CPP from internal research. Share of New Inkjet Unit Shipments (<$399) for 2018Q1 period in Canada from IDC 2018Q1 Final Release. ​
8. Never run out of ink/delivered to your door: Based on plan usage, Internet connection to eligible HP printer, valid credit/debit card, email address, and delivery service in your geographic area.​
9. 1 year of hassle-free printing with ink delivery, included with the OfficeJet Pro 9019 model: Upon purchase, your printer comes with a $240 prepaid value card that will be added to your account. After you have successfully registered your printer and created your HP Connected Account and Service Account, you must redeem your offer and select an Instant Ink printing plan. The Service begins when the offer is redeemed. You must redeem your prepaid value card with 6 months from printer set up or it will be void. Rollover allows unused pages in a month to be placed in a rollover account and then applied to pages in excess of your monthly allowance. The rollover account balance is limited to a maximum of twice the pages available in your plan. The ink balance will be decremented for any overage fees, resulting in less months of printing. Receiving your ink cartridges requires Internet connection to eligible HP printer, email address, and delivery service in your geographic area. Printers require direct connection to the Internet for program participation. For more details, see: hpinstantink.com.​