HP Inc. introduceert HP PageWide Web Press T235 HD en brengt hoge kwaliteit voor commerciële inkjet printing dichterbij

Toon voortdurende innovatie met digitale persapplicaties op nieuwe HP Indigo 12000 en 50000

Vandaag kondigt HP op de Hunkeler Innovationdays de HP PageWide Web Press T235 HD aan, onderdeel van de T200 HD Color series. Dit nieuwe continuous-feed inkjet web press instapmodel biedt commerciële print-serviceproviders (PSPs) het zuinigste instappunt naar hoge kwaliteit voor digitaal commercieel printen.

De T235 HD is mede door de lage totale eigendomskosten een oplossing voor publiceren, productiepost en commerciële printbehoeften. Het is mogelijk om de T235 HD te upgraden tot de HP PageWide Web Press T240 HD, voor een nog hogere productiviteit.

“Met de introductie van de HP PageWide T235 HD is het makkelijker voor PSPs om te transformeren van analoog naar digitaal”, zegt Eric Wiesner, general manager, HP PageWide Industrial Division, HP Inc. “Het bereiken van de mijlpaal van 210 miljard geprinte pagina’s door klanten op het HP PageWide Web Press platform versterkt de toepassing van de HP Thermal Inkjet-technologie in de markt.”

Door gebruik te maken van HP’s High Definition Nozzle Architecture (HDNA) met een originele resolutie van 2400 spuitkoppen per inch, levert de duplex HP PageWide Web Press T235 HD-productiviteit op 400fpm (122mpm) in ‘Performance mode’, met gebruik van single drop weight printing. In ‘Quality mode’ is de T235 HD in staat om 200fpm (61mpm) te produceren, met zeven niveaus van halftinten per kleur, en fijnere korrel voor het printen met effen huidskleuren, kleurverlopen en secundaire effen kleuren.

“HP’s high-volume PageWide-oplossingen geven PSPs een meerwaarde op het gebied van grote hoeveelheden datagedreven printcommunicatie met stabiele prestaties en kleurkwaliteit waar merken om vragen”, zegt Wiesner. “De HP PageWide T235 HD maakt het mogelijk om effectief, relevant en doelgericht te printen op een manier die klanten creatief stimuleert.

PSPs breiden mogelijkheden uit met HP Indigo digital presses

De HP Indigo 12000 Digital Press, die vooraanstaande printkwaliteit en productiviteit biedt, wordt door ’s werelds grootste PSPs gebruikt voor het aanbieden van commerciële, direct marketing, publicatie- en fotodiensten. Recent kocht Anton Group uit het Verenigd Koninkrijk twee HP Indigo 12000 digital presses om zijn portfolio in direct marketing te versterken, waardoor er nu 12 van deze persen werkzaam zijn in Europa. “De B2 Indigo geeft ons lithokwaliteit samen met de flexibiliteit om volledig variabele afbeeldingen en data te bieden in kleinere oplages”, zegt Anton CEO Malcolm Lane-Ley.

“Commerciële print providers zoeken een partner die voortdurend innoveert, levert en ze winstgevend houdt in een veranderende wereld”, zegt Alon Bar-Shany, general manager, HP Indigo. “Onze klanten genieten van dubbele groeicijfers, waar wij ze helpen een stap voor te blijven op de markt.”

HP op Hunkeler 2017

HP booth 4 op de Hunkeler Innovationdays demonstreert de HP PageWide Web Press T240 HD, HP Indigo 12000 Digital Press en er is de mogelijkheid om boekblokken te maken van rollen die zijn geprint op de nieuwe oversized B1 duplex HP Indigo 50000 Digital Press. De T240 HD is ontworpen voor commerciële, productiepost, en geven boek-PSP’s betrouwbare kleur prestaties in een two-up productieomgeving. Op de show zullen de persen een diversiteit van toepassingen van klanten in Europa laten zien. De HP Indigo 50000 30-inch rolls zullen worden verwerkt in gelijmde boekblokken met gebruik van de Hunkeler high-performance boekblok-oplossing. De eerste installatie van een HP Indigo 50000 is deze maand gerealiseerd bij Digital Lizard, in Nevada, USA.

___

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.be.

___

Dit persbericht bevat forward-looking statements die risico's, onzekerheden en veronderstellingen bevatten. Indien dergelijke risico's of onzekerheden of dergelijke veronderstellingen onjuist blijken, kunnen de resultaten van HP Inc. ("HP") en haar geconsolideerde dochterondernemingen wezenlijk verschillen van die uitgedrukt of geïmpliceerd zijn door dergelijke forward-looking statements en veronderstellingen

Alle andere verklaringen dan verklaringen van historische feiten zijn uitspraken die kunnen worden beschouwd als forward-looking statements, waaronder, maar niet beperkt tot, verklaringen over de plannen, strategieën en doelstellingen van HP voor toekomstige operaties; geen uitspraken over de verwachte ontwikkeling, de prestaties, het marktaandeel of concurrerende prestaties met betrekking tot producten en diensten; geen uitspraken over verwachte operationele en financiële resultaten; verklaringen van de verwachting of overtuiging; en de verklaringen van de aannames die ten grondslag liggen elk van de voorgaande. Risico's, onzekerheden en veronderstellingen omvatten de noodzaak om de vele uitdagingen van HP's bedrijven aan te pakken; de concurrentiedruk waarmee HP's bedrijven; risico's verbonden aan de uitvoering van de strategie en de plannen voor toekomstige operaties en investeringen van HP's; de impact van de macro-economische en geopolitieke ontwikkelingen en gebeurtenissen; de noodzaak om derde aanbieders en de distributie van HP's producten en diensten effectief te beheren; de bescherming van HP's intellectuele eigendommen, met inbegrip van intellectuele eigendom licentie van derden; risico's verbonden aan de internationale operaties van HP's; de ontwikkeling en de overgang van nieuwe producten en diensten en de verbetering van bestaande producten en diensten aan de behoeften van de klant en inspelen op nieuwe technologische trends; de uitvoering en prestaties van HP en haar leveranciers, klanten, klanten en partners; het aanwerven en behouden van belangrijke medewerkers; integratie- en andere risico's verbonden met de bedrijfsvoering combinatie en beleggingstransacties; de uitvoering, de timing en de resultaten van de herstructureringsplannen, met inbegrip van schattingen en veronderstellingen met betrekking tot de kosten en de verwachte voordelen van de uitvoering van die plannen; de uitvoering, de timing en de resultaten van de herstructureringsplannen, met inbegrip van schattingen en veronderstellingen met betrekking tot de kosten (inclusief eventuele verstoring van HP's business) en de verwachte voordelen van de uitvoering van de scheiding transactie en herstructureringsplannen; de oplossing van lopende onderzoeken, claims en geschillen; en andere risico's die in het jaarverslag van HP's worden beschreven op formulier 10-K voor het fiscale jaar dat eindigde op 31 oktober 2015 en andere neerleggingen HP's bij de Securities and Exchange Commission, waaronder HP's Quarterly Report on Form 10-Q voor het fiscale kwartaal eindigend 31 juli 2015. HP neemt geen verplichting en is niet van plan om deze forward-looking statements te actualiseren.

© Copyright 2017 HP Development Company, L.P. De hierin opgenomen informatie is onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. De enige garanties voor HP producten en services worden uiteengezet in de garantieverklaringen bij de betreffende producten en diensten. Niets hierin mag worden opgevat als een aanvullende garantie. HP is niet aansprakelijk voor technische of redactionele fouten of omissies in dit materiaal.