HP Inc. lanceert krachtige pc-innovaties op CES 2017

Geïnspireerd op klanten: nieuwe zakelijke convertible pc, vernieuwde Spectre x360, curved gaming display en volgende generatie Sprout door HP

Highlights:

- EliteBook x360, 's werelds dunste zakelijke convertible¹, biedt lange batterijduur, samenwerking en veiligheid.

- Spectre x360 beschikt over 15,6 inch (39,6 cm) 4K-display² en haarscherpe graphics voor de ontwerpers.

- ENVY Curved All-in-One 34, 's werelds meest uitgebreide curved All-in-One, met nieuw geïntegreerd sound bar design.

- Sprout Pro door HP, 's werelds eerste immersieve PC, krijgt een grote hardware- en software-redesign om HP's Blended Reality 3D-ervaringen te kunnen leveren.

- OMEN X 35 Curved Display levert een meeslepende game-ervaring met NVIDIA® G-Sync™ technologie.

Diegem, 4 januari 2017 - Op CES 2017, kondigt HP Inc. vandaag nieuwe pc-innovaties aan, die de manier waarop men pc’s gebruikt zal veranderen.

"HP is het afgelopen jaar druk bezig geweest met innovatie en dit momentum wordt meegenomen in de grote ontwikkelingen binnen ons pc-portfolio, dat zowel voor de zakelijke markt als de consumentenmarkt fantastische klantervaringen biedt", aldus Ron Coughlin, voorzitter, Personal Systems, HP Inc. "Door voortdurend te zoeken naar inzichten van klanten zijn we de manier waarop we onze computerervaringen ontwerpen en aanbieden aan het veranderen.”

De premium pc’s van HP worden ontworpen om de verwachtingen van klanten te overtreffen, zowel voor werk, als voor thuis of onderweg.

HP EliteBook x360

De HP EliteBook x360 is 's werelds dunste zakelijke convertible¹, die het krachtige dunne en lichte design van de HP Spectre combineert met de samenwerkingsmogelijkheden van de HP EliteBook Folio en HP’s Elite enterprise veiligheid en duurzaamheid. Het beschikt over 's werelds langste batterijduur voor convertibles³: tot wel 16 uur en 30 minuten⁴. De geïntegreerde samenwerkingsmogelijkheden verhogen de productiviteit en brengen nieuw leven in meetings, met met speciale conferentieopties, krachtige audio, een optioneel 13.3 inch 4K UHD-display² met Windows Hello⁵ en penondersteuning. Als onderdeel van de HP Elite-familie, 's werelds meest gebruiksvriendelijke en veilige pc's, bevat de zakelijke convertible de nieuwste innovaties zoals HP Sure Start Gen3, 's werelds enige zelfhelende BIOS met run-time geheugen (SMM) bescherming. Het beschermt ook de werkplek van de toekomst met HP WorkWise, de meest geavanceerde Smartphone App voor pc-beheer en de eerste app die Tamper Protection¹⁰ biedt.

HP Spectre x360

Met het succes van het 13,3 inch-model van de HP Spectre, breidt HP het Spectre-portfolio uit met de ​tweede generatie Spectre x360 van 15,6 inch. Deze Spectre is direct de meest krachtige in het Spectre-portfolio. Een grotere batterij zorgt voor een duur van 12 uur en 45 minuten⁴ tijdens het voeden van een micro-edge 4K-display². Deze levensduur komt dicht bij de levensduur van het Full HD-model dat vorig jaar is gelanceerd. De nieuwe HP Spectre x360 is voorzien van de nieuwste Intel® Core™ processoren¹¹, high-performance NVIDIA GeForce 940MX graphics, en voegt een IR-camera voor Windows Hello⁵ toe, evenals twee nieuwe front-facing speakers die vakkundig getuned zijn door Bang & Olufsen voor een geweldige audio-ervaring.

HP ENVY Curved All-in-One 34

De nieuwe editie van HP's bekroonde en 's werelds breedste curved All-in-One¹² (AiO), voegt nu meer rekenkracht toe voor rijke mediaervaringen. De nieuwe curved AiO is voorzien van een 34 inch Technicolor Color Certified Ultra WQHD micro-edge display¹³, die zweeft boven een geïntegreerde sound bar. De sound bar bevat vier speakers en is getuned door Bang & Olufsen. Voor gebruik in de avond kan het beeldscherm gemakkelijk overschakelen naar een speciale modus met minder blauw licht, voor meer oogcomfort en een betere nachtrust.

Sprout Pro door HP

De nieuwe Sprout Pro door HP, de tweede generatie immersieve pc, is voorzien van een volledig nieuw design met een 2.2mm dikke 20-point Touch Mat display met een hogere, bijna 1080p geprojecteerde resolutie¹⁴. De geavanceerde technologieën en nieuwe functies ondersteunen gebruikers op het gebied van onderwijs, retail en productie om zeer visuele content en interactieve ervaringen te creëren door het mengen van de fysieke en digitale werelden. Deze generatie maakt de wisselwerking met Windows 10 Pro gemakkelijker en de gestroomlijnde software geeft toegang tot de Sprout’s belangrijkste functies, waaronder snellere 2D-scanning en voor de eerste keer 3D-scanning met hoge precisie. Een Active Pen is inbegrepen voor drukgevoelige digitale inkt voor annotatie en design. De nieuwe Sprout Pro door HP heeft nu ook een Intel® Core ™ i7 processor¹¹, 512 GB SSHD-opslag, 16GB DD4-2400 geheugen, NVIDIA® GeForce® GTX 960m graphics voor snellere 3D-scanning¹⁴.

OMEN X 35 Curved Display

OMEN X door HP, dat voor het eerst in augustus werd gelanceerd, brengt gamers nu dichter bij hun virtuele werelden met het nieuwe OMEN X 35 Curved Display. Als eerste OMEN display met NVIDIA® G-Sync™-technologie waarmee haperen en lag nooit een probleem zal zijn, biedt de display hogere refresh rates die zorgen voor een meer natuurlijke, realistische en true-to-life game-ervaring. De laatste toevoeging van een 35 inch curved display aan de OMEN line-up voegt een geheel nieuw niveau van excitement toe voor gamers die vijanden op het slagveld te lijf gaan of de concurrentie voorbij manoeuvreren op het circuit.

Prijzen en Beschikbaarheid14

- HP EliteBook x360 is naar verwachting vanaf medio februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €1.099.

- De HP Spectre x360 15.6 inch is per februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €1.999.

- De HP ENVY Curved All-in-One 34 is per februari 2017 in EMEA beschikbaar voor €2.499.

- De OMEN X 35 Curved Display is naar verwachting vanaf mei 2017 in EMEA beschikbaar voor € 1.299 (onder voorbehoud).

- De HP Sprout Pro is per maart 2017 beschikbaar in geselecteerde EMEA-landen.

Over HP

HP Inc. creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.be.

Noten

1. Op basis van concurrenten van 12/1/16 met > 1m eenheden per jaar van converteerbare, niet-detachables met een Windows Pro OS en 6e of 7e generatie Intel® vPro ™ processors
  2. 4K Ultra High-definition (HD) content is vereist om 4K Ultra HD-beelden te bekijken
  3. Op basis van concurrenten van 12/1/16 met > 1m eenheden per jaar van converteerbare, niet-detachables
  4. Windows 10 / MM14 levensduur van de batterij is afhankelijk van diverse factoren, waaronder model, de configuratie, geladen applicaties, kenmerken, gebruik, draadloze functionaliteit en instellingen voor energiebeheer. De maximale capaciteit van de batterij zal natuurlijk afnemen met tijd en gebruik. Zie www.bapco.com voor meer informatie.
  5. Een aantal functies, waaronder Windows Hello vereisen meer geavanceerde hardware. Zie www.hp.com/go/windows10upgrade en www.windows.com/windows10upgrade. Pre-release product getoond, aan verandering onderhevig. Apps apart verkocht.
  6. Pen wordt apart verkocht
  7. Op basis van unieke en uitgebreide mogelijkheden voor beveiliging zonder extra kosten en HP Manageability Integration Kit’s beheer van elk aspect van een PC inclusief hardware, BIOS en software management met behulp van Microsoft System Center Configuration Manager bij leveranciers met > 1 miljoen eenheid jaarlijkse verkoop van HP Manageability Integration Kit vanaf november 2016 op HP Elite pC's met 7 Gen Intel® Core® processors, Intel® geïntegreerde graphics en Intel® WLAN.
  8. HP Sure Start Gen3 is beschikbaar in de HP Elite producten uitgerust met Intel® 7de generatie processors.
  9. P WorkWise smartphone app zal binnenkort beschikbaar zijn als gratis download in de App Store en Google Play.
  10. Op basis van de belangrijkste concurrenten van 1 november 2016 met smartphone beheerde pc-beveiliging, prestaties en printfuncties
  11. Multi-core is ontwikkeld om de prestaties van bepaalde softwareproducten te verbeteren. Niet alle klanten of softwaretoepassingen zijn gebaat bij het gebruik van deze technologie. Prestaties en klokfrequentie zullen variëren afhankelijk van de toepassing van werklast en uw hardware en software configuraties. Intel's nummering relateert niet aan het prestatieniveau.
  12. Op basis van de diagonaal van het scherm, consumenten All-in-Ones vanaf 10/10/16
  13. Wide Quad High-definition (WQHD) content is vereist om Wide Quad HD-beelden te bekijken.
  14. Geschatte verkoopprijzen. Werkelijke prijzen kunnen variëren.

Intel en Intel Core zijn handelsmerken van Intel Corporation in de VS en andere landen.

NVIDIA, GeForce, Surround, en de NVIDIA-logo zijn handelsmerken en / of geregistreerde handelsmerken van NVIDIA Corporation in de Verenigde Staten en andere landen.

Forward-Looking Statements:

Dit persbericht bevat forward-looking statements die risico's, onzekerheden en veronderstellingen bevatten. Indien dergelijke risico's of onzekerheden of dergelijke veronderstellingen onjuist blijken, kunnen de resultaten van HP Inc. ("HP") en haar geconsolideerde dochterondernemingen wezenlijk verschillen van die uitgedrukt of geïmpliceerd zijn door dergelijke forward-looking statements en veronderstellingen

Alle andere verklaringen dan verklaringen van historische feiten zijn uitspraken die kunnen worden beschouwd als forward-looking statements, waaronder, maar niet beperkt tot, verklaringen over de plannen, strategieën en doelstellingen van HP voor toekomstige operaties; geen uitspraken over de verwachte ontwikkeling, de prestaties, het marktaandeel of concurrerende prestaties met betrekking tot producten en diensten; geen uitspraken over verwachte operationele en financiële resultaten; verklaringen van de verwachting of overtuiging; en de verklaringen van de aannames die ten grondslag liggen elk van de voorgaande. Risico's, onzekerheden en veronderstellingen omvatten de noodzaak om de vele uitdagingen van HP's bedrijven aan te pakken; de concurrentiedruk waarmee HP's bedrijven; risico's verbonden aan de uitvoering van de strategie en de plannen voor toekomstige operaties en investeringen van HP's; de impact van de macro-economische en geopolitieke ontwikkelingen en gebeurtenissen; de noodzaak om derde aanbieders en de distributie van HP's producten en diensten effectief te beheren; de bescherming van HP's intellectuele eigendommen, met inbegrip van intellectuele eigendom licentie van derden; risico's verbonden aan de internationale operaties van HP's; de ontwikkeling en de overgang van nieuwe producten en diensten en de verbetering van bestaande producten en diensten aan de behoeften van de klant en inspelen op nieuwe technologische trends; de uitvoering en prestaties van HP en haar leveranciers, klanten, klanten en partners; het aanwerven en behouden van belangrijke medewerkers; integratie- en andere risico's verbonden met de bedrijfsvoering combinatie en beleggingstransacties; de uitvoering, de timing en de resultaten van de herstructureringsplannen, met inbegrip van schattingen en veronderstellingen met betrekking tot de kosten en de verwachte voordelen van de uitvoering van die plannen; de uitvoering, de timing en de resultaten van de herstructureringsplannen, met inbegrip van schattingen en veronderstellingen met betrekking tot de kosten (inclusief eventuele verstoring van HP's business) en de verwachte voordelen van de uitvoering van de scheiding transactie en herstructureringsplannen; de oplossing van lopende onderzoeken, claims en geschillen; en andere risico's die in het jaarverslag van HP's worden beschreven op formulier 10-K voor het fiscale jaar dat eindigde op 31 oktober 2015 en andere neerleggingen HP's bij de Securities and Exchange Commission, waaronder HP's Quarterly Report on Form 10-Q voor het fiscale kwartaal eindigend 31 juli 2015. HP neemt geen verplichting en is niet van plan om deze forward-looking statements te actualiseren.

© 2016 HP Development Company, L.P. De hierin opgenomen informatie is onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. De enige garanties voor HP producten en services worden uiteengezet in de garantieverklaringen bij de betreffende producten en diensten. Niets hierin mag worden opgevat als een aanvullende garantie. HP is niet aansprakelijk voor technische of redactionele fouten of omissies in dit materiaal.