HP Inc. ontwikkelt kleinste All-in-One printer

Mooi vormgegeven DeskJet Series voor eenvoudig mobiel printen

Brussel, 9 juni 2016 – HP Inc. onthult vandaag de nieuwe DeskJet All-in-One (AiO) printer, de ideale printer voor de stijlbewuste en online consument. De herontworpen HP DeskJet 3720 is de helft kleiner dan andere printers in deze klasse(1) maar levert desondanks hoge kwaliteit prints, scans en kopieën. Daarnaast is de nieuwe Deskjet uitgerust met de laatste mobiele printmogelijkheden zodat je eenvoudig en direct vanaf Instagram of Facebook foto’s kunt afdrukken. De nieuwe Deskjet serie is verkrijgbaar vanaf € 79.99.(2)

Onlangs is de DeskJet serie door TIME Magazine uitgeroepen tot een van de TIME Magazine’s 50 Most Influential Gadgets of All Time. De nieuwste Deskjet springt in het oog door een ruimtebesparend design in de kleur Electric Blue. Tijdens de feestdagen in december worden er een aantal nieuwe kleuropties aan toegevoegd.

Consumenten hebben het liefst kleine en draadloze devices die naadloos binnen hun levensstijl passen. Daarbij willen zij voor hun sociale en professionele leven constant online zijn”, aldus Sue Richards, general manager and vice president, HP Consumer Printing. “Dankzij het innovatieve ontwerp en de intuïtieve mobiele printmogelijkheden vanaf een smartphone of direct vanaf social media is de HP DeskJet 3720 de printer die traditioneel printen doet vergeten.”

HP Inc. biedt klanten overal ter wereld het breedste portfolio aan digitale printoplossingen.  Variërend van 's werelds kleinste printer voor thuis tot ' s werelds grootste drukpersen. Deze week showt HP op drupa 2016 haar portfolio van meer dan 50 digitale printoplossingen gericht op innovatie, snelheid, prestaties en de kracht van digitaal printen.

Oplossingen gericht op jouw online wereld

Direct vanaf een mobiel device printen is supereenvoudig met de HP All-in-One Remote app.(3) Met deze gratis app kunnen gebruikers printen, kopiëren en scannen vanaf hun smartphone of tablet van onder andere Apple™, Android™ en Windows®. Met Wi-Fi Direct(4) kunnen klanten zelfs mobiel printen zonder dat een van beide devices is verbonden met het internet.

Gebruikers kunnen met de gratis HP Social Media Snapshots-app foto’s printen, delen en foto’s van Facebook, Instagram, Flickr of direct vanaf de cameraroll bewerken. HP introduceert ook 4x5 sticky photo paper waarmee je eenvoudig en op een leuke manier herinneringen van social media kunt afdrukken en opplakken of gebruiken voor collages. Met HP Printbot kunnen Facebook Messenger gebruikers ook content vanuit een Messenger gesprek printen. Daarnaast is het mogelijk om vanuit de printbot een printer toe te voegen of bestaande content terug te zoeken en te printen. Tevens is het mogelijk vanuit de app eenvoudig nieuw papier of cartridges te bestellen.

Prijs en beschikbaarheid

De nieuwe kleurrijke DeskJet 3720 is vanaf augustus verkrijgbaar in België vanaf € 79,99.

---------

(1) Based on a comparison of the dimensions of worldwide inkjet all-in-one printers <$250 as of September 2015. For details, see hp.com/go/smallestAiOclaims.

(2) Estimated retail prices. Actual pricing and availability may vary.

(3)Features controlled may vary by mobile device operating system. Full list of supported operating systems and details at http://support.hp.com/us-en/document/c03561640

(4) Mobile device needs to be connected to Wi-Fi Direct® signal of a Wi-Fi Direct-supported AiO or printer prior to printing. Details at hp.com/go/mobileprinting. Wi-Fi Direct® is a registered trademark of Wi-Fi Alliance®