HP Inc. versterkt mobility-aanbod met krachtige commerciële detachable en veelzijdige accessoires

Nieuwe Pro x2 en Elite x3-accessoires zijn ontworpen voor productiviteit in verticale workflows met ongeëvenaarde beveiliging voor de huidige verbonden wereld

Op Mobile World Congress 2017, kondigt HP Inc. vandaag een dynamische nieuwe commerciële 2-in-1 detachable aan, evenals een breed scala aan innovatieve accessoires, die mensen in staat stellen om altijd en overal te werken met verbonden mobiele devices die zowel leuk als functioneel, krachtig en veilig zijn. De nieuwe HP Pro x2 612 G2 is ontworpen voor de huidige mobiele professionals die een stijlvol device willen die gemakkelijk te gebruiken is. Tegelijkertijd hebben zij applicaties nodig die workflows automatiseren in field services, overheid, gezondheidszorg en retail, en hoge productiviteit leveren met de enterprise-class beveiliging en onderhoud die IT van ze vereist.

“Tegenwoordig werkt meer dan 60% van de Millennials van meer dan één locatie en in 2020 zullen zij een meerderheid van de werknemers zijn. Zij willen sexy mobiele devices die voldoen aan hun on-the-go werkstijl en de devices moeten beheersbaar, onderhouden en veilig zijn”, zegt Benoit Bonnafy, vice president, Business Personal Systems EMEA, HP Inc. “Alleen HP combineert deze geweldige mobiele factoren met de ingebouwde beveiliging en verticale workflow-mogelijkheden met lage totale eigendomskosten.”

De Pro x2 is een veelzijdige 2-in-1 detachable, met meerdere modi die ideaal zijn voor commercieel gebruik, inclusief een presentatiemodus, een inktmodus voor het maken van notities, een tabletmodus voor het verzamelen van gegevens en een notebookmodus. De Pro x2 kan worden geconfigureerd met keuze uit de nieuwste 7e generatie Intel® processors, met betrouwbare prestaties om te voldoen aan de verschillende behoeften van de eindgebruikers.

De Pro x2 is ontworpen rondom mobiele productiviteit, inclusief WLAN en optioneel WWAN, met een snel oplaadbare batterij die meer dan 11 uur batterijduur biedt. Het magnetisch bevestigde Collaboration Keyboard van het apparaat bevat speciale toetsen om spraak en video conference calls direct te beheren. Voor tekenen en notities maken is de HP Active Wacom Pen with App Launch in combinatie met de verlengde 165 graden kickstand makkelijk om te presenteren en te delen. De Pro x2 bevat een USB-C™ connectie voor snel opladen en data overdracht en USB-A voor toegang tot traditionele randapparatuur.

IT-vereisten voor beveiliging, beheersbaarheid en lifecycle management zijn ook speerpunten voor de Pro x2. Het device is vanaf de grond opgebouwd voor een veilige werkomgeving en bevat een ingebouwde smartcardreader, een verwijderbare SSD en de HP Client Security Suite Gen3[i], samen met een optionele vingerafdruksensor en optionele Near Field Communications (NFC). IT-lifecycle-management bevat een verwijderbare achterkant en enterprise-class onderhoudsgemak voor het beeldscherm, kickstand en andere belangrijke onderdelen, samen met toegewijde 24/7 commerciële support. En de Pro x2 is ontworpen voor de levenscyclus binnen een traditionele onderneming: 3 tot 5 jaar, en geslaagd voor MIL-STD testen voor druppels, stof, luchtvochtigheid, temperatuurveranderingen en functionele shock.

HP’s x2 en x3 devices zijn ontworpen met veelzijdigheid in gedachten, samen met een breed scala aan optionele accessoires om mobiele professionals te helpen productief te zijn en verbonden te blijven of ze nu op kantoor zijn of onderweg. Nieuwe accessoires die worden gelanceerd op de Mobile World Congress zijn:

• HP Elite x3 Mobile Scanning Solution: Voortbouwend op de innovatie van de Elite x3 lancering, vorig jaar op de Mobile World Congress, breidt deze oplossing de voordelen van het x3 platform uit over de mobiele professional om de verticale workflows te mobiliseren voor de gezondheidszorg, field service en retail werknemers. De geïntegreerde barcode scanner kan onderweg gebruikt worden om prijzen te checken, toegang tot inventaris en CRM informatie en dan naadloos over te gaan naar de backoffice met de mogelijkheid tot verbinding met een beeldscherm, muis en toetsenbord voor een volledige PC ervaring.
  • HP Pro x2 612 G2 Rugged Case: Deze Case, ideaal voor gebruikers in extreme werkomstandigheden, heeft een 360-graden roterende draagriem, schouder riem, stylushouder, optionele poorten en is geschikt voor de Pro x2 toetsenbord.
  • HP Elite USB-C™ Dock: Transformeer uw device in een desktop en verbind dit dock dat voldoet aan enterprise-IT-vereisten met meerdere beeldschermen en devices tijdens het opladen. Het dock is geschikt voor devices als de Pro x2, HP Elite x2 1012 G1, of HP Elite x3 die een multifunctionele Type-C USB poort heeft en devices die Thunderbolt™ ondersteunen.
  • HP USB-C™ Travel Hub: Voor mobiele professionals die toegang nodig hebben tot extra perifere poorten als ze onderweg zijn, levert deze oplossing passthrough-connectiviteit voor beeldschermen en USB-devices. Met dit toestel kunnen de Pro x2, Elite x2 of de Elite x3 kunnen met een USB-C kabel worden opgeladen. terwijl het device wordt gebruikt.
  • HP Retail Case 12: Aangekondigd op NRF, deze oplossing gecombineerd met de Pro x2 creëert een draagbare oplossing voor winkelmedewerkers om te verkopen en het uitvoeren van mobiele transacties op de werkvloer.

Prijzen en beschikbaarheid:

• De HP Pro x2 612 G2 is vanaf nu verkrijgbaar, vanaf €899 (lokale prijzen kunnen afwijken).
  • De HP Pro x2 612 G2 Rugged Case is vanaf april verkrijgbaar, vanaf €59 (lokale prijzen kunnen afwijken).
  • De HP Elite USB-C Dock is nu verkrijgbaar, vanaf €129 (lokale prijzen kunnen afwijken).
  • De HP USB-C Travel Hub is nu verkrijgbaar, vanaf €49 (lokale prijzen kunnen afwijken).
  • De Retail Case 12 is nu verkrijgbaar
  • De HP Elite x3 + de HP Mobile Scanning Solution is nu verkrijgbaar, vanaf €889 (lokale prijzen kunnen afwijken).

Voor meer informatie over HP’s Mobility-oplossingen, kijk op www.hp.com/go/mobility.

[i] HP Client Security Suite Gen3 helps keep your data out of reach and defends against theft, attacks and unauthorized users, with features like HP Multi-Factor Authenticate, HP Device Access Manager, HP SpareKey, and HP Password Manager. HP Client Security Suite requires Windows and Intel® or AMD 7th Gen processors.