HP kondigt nieuwe printdiensten en -oplossingen aan

Zakelijke en beveiligingsexpertise helpt bedrijven om flexibeler te worden en op te schalen

HP Inc. onthult HP een reeks nieuwe diensten en oplossingen om bedrijven te helpen meer flexibiliteit te verkrijgen en op te schalen. De beveiligingstechnologie en -bedrijfsexpertise omvat onder andere de krachtige nieuwe HP FutureSmart Firmware release voor HP Enterprise-class printers en MFP's, Immersive Analytics Service en de integratie met zowel McAfee Security Information and Event Management (SIEM) als Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM) - een primeur in de printermarkt.

"Klanten in staat stellen om de volledige controle over hun werkomgeving te krijgen staat centraal in onze strategie", aldus Ivo Fremau General Manager Printing, bij HP Belux.  "De vandaag onthulde diensten en oplossingen zijn een stap voorwaarts in naadloze intelligentie en toonaangevende beveiligingsoplossingen.”

Voortbouwend op het momentum van het printen op kantoor, onthult HP vandaag de volgende diensten en oplossingen:

• HP FutureSmart 4 Firmware: Deze nieuwe versie van firmware voor HP Enterprise-class printers en MFP's levert productiviteit met een betere en meer intuïtieve interface voor gebruikers. De update biedt nieuwe mogelijkheden, waaronder Serverless Job Accounting, waarmee printers data kunnen analyseren zonder dat er een centrale server nodig is en waarmee geselecteerde afdrukinstellingen via USB naar nieuwe printers kunnen worden gespiegeld. Daarmee wordt de productiviteit enorm verhoogt.

HP FutureSmart 4 wordt geleverd met nieuwe HP-apparaten, waaronder de HP PageWide Color 755dn, PageWide Color MFP 774dn en dns, en PageWide Color MFP 779dn en dns. Klanten die HP-apparaten bezitten met HP FutureSmart firmware zo ver terug als 2012 modellen kunnen worden geüpgraded naar de nieuwe HP FutureSmart 4 versie.[1]

• Microsoft SCCM integratie: HP versterkt HP's toonaangevende beveiligingsarsenaal en is het eerste OEM-afdrukaanbod met integratie met Microsoft SCCM. Dankzij deze integratie kan het IT-beheer één tool gebruiken om de printerbeveiliging te configureren in combinatie met alle andere SCCM-aangesloten apparaten in het netwerk.
  • McAfee SIEM integratie: Om de dreigingsmonitoring uit te breiden, heeft HP ook een gecertificeerde integratie met de SIEM-tool McAfee Enterprise Security Manager gerealiseerd. McAfee SIEM biedt bruikbare informatie om mogelijke malware-aanvallen op HP-printers te prioritiseren, te onderzoeken en erop te reageren.
  • Immersive Analytics Service: Dit nieuwe onderdeel van HP's Business Intelligence Services, dat gebruik maakt van de vooruitgang van HP Labs op het gebied van visualisatie en analyse, biedt klanten een meeslepender beeld van de belangrijkste drijvende factoren in de printomgeving. Door deze diepgaande betrokkenheid kunnen HP-consultants klanten helpen om snel te bepalen of de digitalisering, efficiëntieverbeteringen en risicovermindering versneld moet worden.

Voetnoten

[1] HP FS4 fleet support excludes 4-line displays and 1st generation FutureSmart products, including M712 SFP, M750 SFP, M601/602/603 SFP, M551 SFP, M506 SFP 4-line display, M552/553 SFP 4-line display, M604/605/606 SFP 4-line display, CM4540 MFP, CP5525 SFP, M4555 MFP, 8500 Scanjet and 7000n Scanjet