HP presenteert oplossingen voor wanddecoratie op MoOD in samenwerking met Markus Benesch

HP zal op het MoOD aanwezig zijn met een showroom voor digitale wanddecoratie ontworpen door de bekende interieur- en industrieel ontwerper

BRUSSEL, België, 5 september 2014 - HP kondigt vandaag aan dat het bedrijf op zijn stand op MoOD Brussels ontwerpen zal tonen van kunstenaar en ontwerper Markus Benesch. HP zal verder, samen met de bekende interieur- en industrieel ontwerper, optreden als gastspreker op de persconferentie van MoOD op dinsdag 9 september om 18.00 uur.

Een primeur voor België wordt de presentatie van de nieuwe HP Latex 300 printerserie in de HP stand (hal P, stand C16 ). In deze printers, die in april werden geïntroduceerd, worden derde generatie HP Latex-inkten gebruikt. Dankzij hun ongeëvenaarde duurzaamheid, kwaliteit, productiviteit en veelzijdige toepassingsmogelijkheden gaan deze nieuwe inkten ongetwijfeld indruk maken op kleine en middelgrote printserviceproviders (PSP's).

De digitale wanddecoratie die is gemaakt door Markus Benesch toont de mogelijkheden van HP’s digital printing solutions, brengt de creatieve mogelijkheden ervan tot leven en inspireert op haar beurt weer fabrikanten van wandbekleding, bezoekers en ontwerpers.

“De markt voor wanddecoratie staat op het punt van een grote doorbraak dankzij de snelheid, kwaliteit en veelzijdigheid van de HP Latex digitale printtechnologie. Op MoOD kunnen we demonstreren hoe innovatieve tools grenzen kunnen helpen verleggen op het gebied van creativiteit, aan de hand van echte voorbeelden zoals het door Markus Benesch gecreëerde werk”, aldus Terry Raghunath, HP Business Development Manager voor Printing Solutions for Interior Decoration.

De samenwerking tussen Benesch en HP geeft een visuele indruk van de manier waarop ontwerpers hun creativiteit tot uitdrukking kunnen brengen en hoogwaardige, luxueuze collecties kunnen maken. HP Latex printtechnologie vormt een verrijking van de mogelijkheden op creatief vlak: van gevarieerde patronen tot vloeiende kleurovergangen, tot meerdere kleuren op hetzelfde ontwerp en zelfs unieke substraten en texturen.

Meer informatie over HP oplossingen voor wandbekleding is beschikbaar op www.hp.com/go/latex en www.hpwallart.com, op YouTube op www.youtube.com/hpgraphicarts en via de twitterfeed van HP Graphic Arts, www.twitter.com/hpgraphicarts. Gebruikers van HP WallArts zijn van harte uitgenodigd hun wanddecoraties te delen met ontwerpers wereldwijd via de Facebookpagina van HP voor designers op www.facebook.com/hpdesigners.

Ga voor meer informatie over Markus Benesch naar: www.markusbeneschcreates.com en voor meer gegevens over MoOD naar: http://www.moodbrussels.com/mood-news/

Over HP

HP biedt nieuwe mogelijkheden die mensen, bedrijven, overheden en gemeenschappen in staat stellen technologie op zinvolle wijze te gebruiken. Met het breedste technologische portfolio aan printers, persoonlijke systemen, software, services en IT-infrastructuur, levert HP oplossingen voor de meest complexe uitdagingen voor klanten in alle regio's ter wereld.  Ga voor meer informatie over HP (NYSE: HPQ) naar http://www.hp.com.

(1) Een HP WallArt account is vereist. Internetverbinding en aangesloten apparaat dat geschikt is voor internet. Eén jaar gratis proeflicentie. Op elk moment opzegbaar. Na de gratis proefperiode kan een volledige HP WallArt licentie worden aangeschaft. Ga voor meer informatie naar www.hp.com/go/wallart.

© 2014 Hewlett-Packard Development Company, L.P. De informatie in dit document kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De enige garanties voor HP producten en diensten zijn vastgelegd in de uitdrukkelijke garantiebepalingen die bij dergelijke producten en diensten worden geleverd. Niets in dit document mag als een aanvullende garantie worden opgevat. HP is niet aansprakelijk voor technische en/of redactionele fouten c.q. weglatingen in dit document.