HP toont de toekomst van computergebruik op CES 2018

HP verlegt de grenzen van persoonlijke computerbelevingen met nieuwe premium innovaties

Highlights:

• HP Spectre x360 15, 's werelds krachtigste convertible pc, ontworpen voor creatievelingen.
  • HP ENVY x2 aangedreven door Intel® Core™, biedt een lange batterijduur en een Always Connected pc-ervaring.
  • OMEN Game Stream brengt de kracht van OMEN op elke Windows 10 PC, op elke locatie met een internetverbinding.
  • OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-Sync™ levert een meeslepende 65-inch HDR game-ervaring.

HP Inc. onthult vandaag op CES 2018 een reeks nieuwe producten, de volgende generatie pc’s en een breed scala aan vernieuwende pc-mogelijkheden.

De nieuwste HP-producten brengen de prestaties, het ontwerp en de functionaliteit van de pc naar nieuwe niveaus – van 's werelds krachtigste convertible1 en de nieuwste Always Connected 2-in-1 tot de nieuwste gaming-technologie.

“De pc-ervaring ondergaat een complete make-over, en HP loopt hierbij voorop”, zegt Anne-Sophie Hadberg, hoofd van Consumer Personal Systems EMEA, HP Inc. We veranderen de manier waarop de wereld verbindt en creëert volledig. Onze line-up op CES 2018 laat zien wat er mogelijk is wanneer je de stem van de klant combineert met eersteklas design en productiemogelijkheden. Of het nu ’s werelds krachtigste convertible1 en de ongelooflijke flexibiliteit van onze ENVY x2 Always Connected pc is, of ons toonaangevende aanbod aan OMEN gaming-hardware en -software.”

HP Spectre x360 15

De premium HP Spectre x360 15, 's werelds krachtigste convertible pc1, biedt snelle prestaties en krachtige discrete grafische afbeeldingen om moeiteloos 4K- en 3D-content te creëren, bewerken en streamen.

Specifieke kenmerken zijn onder andere:

• Kracht en prestaties voor creatieve enthousiastelingen, met keuze uit:
    • 8e generatie Intel® Core™ i7 8705G processor3 met Radeon™ RX Vega M grafische kaart met een batterijlevensduur van maximaal 12 uur4 met Fast Charge-technologie - 50 procent in 30 minuten5 of
    • Quad core 8th Gen Intel® Core™ processors3 met NVIDIA® GeForce® MX 150 grafische kaart met maximaal 13,5 uur batterijlevensduur4 met Fast Charge Technology - 90 procent in 90 minuten6
  • Eersteklas ontwerp: gebouwd van een aluminium CNC gefreesd chassis met een nieuw hoekprofiel van 19,5 mm en weegt 2,09 kg (4,62 lbs.).7 De Spectre x360 15” is verkrijgbaar in Dark Ash en heeft slanke, aangepaste scharnieren voor een naadloze overgang tussen de verschillende standen.
  • De mogelijkheden zijn eindeloos: het device is voorzien van een 4K UHD8 15,6-inch diagonaalaanraakscherm en optioneel de HP Tilt Pen. Het duurzame en briljante Corning® Gorilla® Glass 4 display is sterk en krasbestendig.
  • Veilig en slim: deze krachtige pc bevat een IR-camera die Windows Hello2 ondersteunt en voorzien is van een vingerafdruklezer om veilig en naadloos in beide modi in te loggen.

HP ENVY x2

De HP ENVY x2, een Always Connected pc, is speciaal ontwikkeld voor een always-on, altijd-klaar-om-te-werken-ervaring met Intel® Core™ processors.

Specifieke kenmerken zijn onder andere:

• Dun, licht en duurzaam: de ventilatorloze CNC-bewerkte aluminium tablet is 7,9 mm9, weegt slechts 0,76 kg (1,69 lbs.)10 en heeft een briljant 12,3-inch diagonaal aanraakgevoelig WUXGA + display11 met Corning® Gorilla® Glass4 voor verhoogde duurzaamheid en krasbestendigheid.
  • Geoptimaliseerd voor bewerking en multi-tasking: de leerachtige getextureerde case in Oxford Blue integreert een verstelbare standaard om het apparaat te transformeren in laptop-, lees- en tablet modes. Het toetsenbord met achtergrondverlichting heeft een toetshoogte van 1,3 mm voor een probleemloze typervaring in elke lichtomstandigheid. De Windows Ink-pen biedt een natuurlijke teken- en schrijfervaring met gelijktijdige pen en aanraking.
  • Vrijheid om productief en verbonden te zijn op meer plaatsen: tot 17 uur batterijduur12 en Windows 10 Home2, productief blijven op wifi, synchroon met Connected Modern Standby13, en verbinden met een LTE-Advanced support optie14 met Intel® XMM™ LTE-modems.
  • Gebouwd voor productiviteit: de 7e generatie Intel® Core™ Y-processors3 geoptimaliseerd voor maximale prestatiewinsten met maximaal 256 GB PCIe SSD Storage15 voor het opslaan van presentaties en multitasken met maximaal 8 GB LPDDR3-geheugen.

OMEN Game Stream

Met OMEN Game Stream17 kunnen gamers altijd en overal top AAA-games spelen door gebruik te maken van de kracht en de prestaties van hun OMEN-pc op elk Windows 10-mobiel apparaat2 met een supersnelle internetverbinding.

Specifieke details zijn onder meer:

• Connected cloud gaming experience: aangeboden in het OMEN command centrum kunnen gamers hun OMEN-spelervaring onderweg ervaren met hun OMEN-spelcomputer die al het zware werk doet door als een server voor cloudgaming op te treden.
  • Gaming grenzen verleggen: met elk Windows 10-apparaat2 kunnen gamers verbinding maken met hun OMEN-pc en games spelen die veel verder gaan dan de hardwarespecificaties van het aangesloten apparaat voor een ongelooflijke cloud-game-ervaring. OMEN X 65 Grootformaat gaming-display met NVIDIA G-SYNC ™ Het OMEN X 65 grootformaat gaming-display met NVIDIA G-SYNC ™ is een grootformaat gaming-display voor thuis met een geavanceerd 4K UHD10 65-inch diagonaal scherm.

OMEN X 65 Big Format Gaming Display with NVIDIA G-SYNC™

De OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-SYNC™ is een vernieuwend game-display voor in huis, voorzien van een waanzinnig 4K UHM10 65” display.

Specifieke details zijn onder meer:

• Verbluffende graphics en prestaties: het scherm voert een verversingsfrequentie van 120 Hz uit met ultralage latentie voor gamers om te genieten van prachtige beelden met de prestaties die ze willen om de concurrentie te verslaan.
  • Opvallende graphics voor gaming: 4K UHD8 en HDR-10 zorgen voor prachtige kleuren, helderheid en contrast met de meeste huidige games op de markt.

Ontworpen voor gaming en nog veel meer: NVIDIAG-Sync™ en NVIDIA® SHIELD™ TV-integratie zorgen voor een ongelooflijke vloeiende weergave van het scherm voor gaming, streaming van films, tv-shows en muziek.16

Ga voor meer informatie over nieuwe OMEN-hardware en -software naar de OMEN Game Stream, de blogpost en OMEN X 65 Big Format Gaming Display met NVIDIA G-SYNC ™ blogpost.

Prijzen en beschikbaarheid18

• De HP Spectre x360 15” is naar verwachting vanaf april beschikbaar in België, vanaf €1.699.
  • De HP ENVY x2 is naar verwachting in mei beschikbaar in België. De prijzen worden nader bekendgemaakt.
  • OMEN Game Stream is naar verwachting in het voorjaar van 2018 beschikbaar voor OMEN-systemen.
  • De prijzen en beschikbaarheid van de OMEN X 65 grootformaat gaming display met NVIDIA G-SYNC ™ worden nader bekendgemaakt.

Footnotes:

1. Based on HP internal testing using the PCMark 10 benchmark, 8th Gen Intel® Core™ i7-8705G Processor with Radeon RX Vega M GL graphics, Radeon RX Vega M Graphics, 16gb RAM, 512gb SSD, 4K display.

2. Not all features are available in all editions or versions of Windows. Systems may require upgraded and/or separately purchased hardware, drivers, software or BIOS update to take full advantage of Windows functionality. Windows 10 is automatically updated, which is always enabled. ISP fees may apply and additional requirements may apply over time for updates. See http://www.microsoft.com.

3. Multi-core is designed to improve performance of certain software products. Not all customers or software applications will necessarily benefit from use of this technology. Performance and clock frequency will vary depending on application workload and your hardware and software configurations. Intel’s numbering is not a measurement of higher performance.

4. Windows 10/ MM14 battery life will vary depending on various factors including product model, configuration, loaded applications, features, use, wireless functionality, and power management settings. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage. See www.bapco.com for additional details.

5. Recharges your battery up to 50% within 30 minutes when the system is off (using “shut down” command). Recommended for use with the HP adapter provided with the notebook, not recommended with a smaller capacity battery charger. After charging has reached 50% capacity, charging speed will return to normal speed. Charging time may vary +/-10% due to System tolerance. Available on select HP Spectre x360, HP Spectre and HP x2 PC models. See http://store.hp.com for a full list of product features.

6. Recharges your battery up to 90% within 90 minutes when the system is off (using “shut down” command). Recommended for use with the HP adapter provided with the notebook, not recommended with a smaller capacity battery charger. After charging has reached 50% capacity, charging speed will return to normal speed. Charging time may vary +/-10% due to System tolerance. Available on select HP Spectre x360, HP Spectre and HP x2 PC models. See http://store.hp.com for a full list of product features.

7. Weight and system dimensions may fluctuate due to configuration and manufacturing variances.

8. 4K Ultra High-definition (HD) content required to view 4K Ultra HD images.

9. Thickness includes detached tablet only.

10. Weight includes tablet only. Weight and system dimensions may fluctuate due to configuration and manufacturing variances.

11. WUXGA+ content required to view full WUXGA+ images.

12. Battery life tested by HP using continuous FHD video playback, 1080p (1920x1080) resolution, 150 nits brightness, system audio level at 17%, player audio level at 100%, played full-screen from local storage, headphone attached, wireless on but not connected.  Actual battery life will vary depending on configuration and maximum capacity will naturally decrease with time and usage.

13. System in Connected Modern Standby mode wireless on. Standby time will vary depending on various factors including battery, network configuration, individual usage pattern and configuration. The maximum capacity of the battery will naturally decrease with time and usage.

14. 4G LTE module requires activation and separately purchased service contract. Check with service provider for coverage and availability in your area. Connection speeds will vary due to location, environment, network conditions, and other factors. 4G LTE not available in all regions.

15. For solid state drives, TB = 1 trillion bytes. Actual formatted capacity is less. Up to 35GB of system disk is reserved for system recovery software.

16. High-speed internet required.

17. OMEN cloud-based service that streams high-end gaming to other Windows 10 PCs. Must activate a Game Stream account and download the OMEN Command Center app in the Microsoft store. System requires a minimum upload speed of 10 Mbps at 5GHz and is compatible with Windows 10 PCs only. Internet service required and not included.

18. Pricing and availability subject to change.

Intel, the Intel logo and Intel are trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries in the U.S. and/or other countries.

NVIDIA, GeForce, Surround, and the NVIDIA logo are trademarks and/or registered trademarks of NVIDIA Corporation in the U.S. and other countries.

Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.

© 2017 HP Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.