Print je favoriete foto’s met de HP Sprocket Plus

De ultieme fotoprinter voor deze lente en zomer

Highlights

• Klein en makkelijk mee te nemen, met grotere foto’s dan de gewone HP Sprocket
  • Personaliseer je foto’s met frames, emoji’s, teksten, stickers en filters door de HP Sprocket Reinventing app

HP brengt een vervolg op de populaire Sprocket op de markt: de HP Sprocket Plus. De nieuwste zakformaat fotoprinter print grotere foto’s dan de orginele Sprocket. Door het afdrukken van 5,8 cm bij 8,6 cm foto’s, zorgt de Sprocket Plus dat foto’s niet langer alleen op telefoons bewaard blijven, maar ook direct vanaf een smartphone geprint kunnen worden. De Plus biedt een snelle en makkelijke manier om geprinte foto’s te versieren en te delen.

Met een stijlvol design is de Sprocket Plus het perfecte cadeau of accessoire om mensen te stimuleren herinneringen te herbeleven, plezier te laten maken met foto’s en ze samen te brengen met vrienden en familie.

De gratis HP Sprocket App voor iOS en Android geeft gebruikers de mogelijkheid hun favoriete afbeeldingen uit te printen in twee eenvoudige stappen: selecteer de gewenste afbeelding en druk op print. En daar stopt het niet, gebruikers kunnen hun foto’s personaliseren met frames, emoji’s, tekst, stickers en filters. De app kan ook verbinding maken met social media accounts om vanaf daar foto’s af te drukken. Je kunt ook foto’s inscannen en personaliseren met de app. De HP Sprocket App is een nieuwe manier om opvallende foto’s te creëren.

De foto’s worden geprint met ZINK Zero Ink Technology. Dat betekent dat de kleur al is verwerkt in het HP fotopapier zelf, en de Sprocket Plus dus zelf geen inkt nodig heeft. Het printpapier van de Sprocket Plus is een stickervel, dat bovendien smudge-proof en waterresistent is, waardoor je de foto makkelijk ergens opplakt. Dat maakt de foto’s geschikt om in foto-albums, lockers en slaapkamers te plakken, bureaus mee te versieren en om cadeautjes een persoonlijke tint te geven.

De Sprocket Plus is verkrijgbaar in wit met rosé-gouden accenten en zwart met zilveren accenten.

HP vindt fotobewerking opnieuw uit met een verbeterde mobiele ervaring met geïntegreerde Augmented Reality (AR) technologie. Met de "herbeleven herinneringen"-functie, kunnen gebruikers gemakkelijk een foto scannen via de app en het automatisch koppelen aan een video die speelt in AR op de telefoon.

Prijs en beschikbaarheid

De HP Sprocket Plus is vanaf maart beschikbaar voor €159,99. De printer wordt geleverd met 10 vellen HP ZINK fotopapier.

Afmetingen : 142 x 89 x 18 mm
Gewicht : 200 gr.