Print je foto’s on the go met de nieuwe HP Sprocket

Zakformaat printer voor je smartphone

Printen doe je voortaan samen! De nieuwe HP Sprocket is een zakformaat fotoprinter waarmee je onderweg de leukste foto’s print, plakt en deelt. Zo wordt printen weer leuk en blijven jouw favoriete foto’s niet verstopt op je smartphone of social media, maar maak je het moment nog specialer, en geniet je er langer van.

De HP Sprocket is handig en klein genoeg om in je zak te stoppen. De foto’s worden via een bluetooth verbinding met je smartphone afgedrukt op 5 x 7,6 cm formaat. Wil je een foto snel een persoonlijke touch geven, dan doe je dat met de HP Sprocket App (iOS en AndroidTM). Zo maak je je herinnering nog specialer met een eigen tekst, kader of filter. De HP Sprocket is het perfecte accessoire voor elke zomervakantie.

De Sprocket is verkrijgbaar in wit met rosé-gouden accenten en zwart met zilveren accenten. Bij de Sprocket krijg je ook een pakketje van 10 HP ZINK fotopapieren, zodat je meteen aan de slag kan. De Sprocket heeft een adviesprijs van €149,00. Extra papier is verkrijgbaar voor €11,99 per 20 vellen.

Meer informatie over de HP Sprocket

Over HP

HP creëert technologie die het leven voor iedereen beter maakt. Altijd en overal. Met ons portfolio van printers, pc's, mobiele apparaten, oplossingen en diensten, creëren wij belevingen die indruk maken. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is beschikbaar op www.hp.be

Forward-Looking Statements
This document contains forward-looking statements within the meaning of the safe harbor provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Such statements involve risks, uncertainties and assumptions. If such risks or uncertainties materialize or such assumptions prove incorrect, the results of HP Inc. and its consolidated subsidiaries could differ materially from those expressed or implied by such forward-looking statements. All statements other than statements of historical fact are statements that could be deemed forward-looking statements, including any statements of expectation or belief and any statements of assumptions underlying any of the foregoing. Risks, uncertainties and assumptions include the possibility the company’s business may not perform as expected; that the company may be unable to successfully implement separation strategies; and other risks that are described in the company’s reports to the U.S. Securities and Exchange Commission, including but not limited to the risks described in the company’s Annual Report on Form 10-K for its fiscal year ended October 31, 2014 and the company’s Quarterly Reports on Form 10-Q for its fiscal quarters ended April 30, 2015 and July 31, 2015. The company assumes no obligation to update these forward-looking statements.

© Copyright 2016 HP Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. The only warranties for HP products and services are set forth in the express warranty statements accompanying such products and services. Nothing herein should be construed as constituting an additional warranty. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.