Zeg hallo tegen de volgende generatie HP Sprocket

Je favoriete mobiele fotoprinter nu nog slimmer en socialer

HP Sprocket New Edition, de mobiele fotoprinter op zakformaat, is nu nog slimmer en socialer. In een nieuw jasje gestoken is de fotoprinter klaar voor elk evenement, om foto’s direct af te drukken vanaf een smartphone en dit plezier met iedereen te delen.

Wat is er nieuw?

• Sociaal Printen: Vrienden kunnen Sprocket New Edition tegelijkertijd gebruiken [1] [2]. Iedereen kan in drie eenvoudige stappen op hetzelfde apparaat aansluiten, selecteren, en printen. LED licht knippert in verschillende kleuren voor het afdrukken van elke telefoon, zodat je weet welke foto er wordt afgedrukt.
  • Nieuw Design & Nieuwe kleuren: De fotoprinter voelt zacht aan en beschikbaar in drie nieuwe kleuren - Luna Pearl, Noir en Blush.
  • Verbeterde fotokwaliteit: Foto’s zijn scherper met zichtbare details en intensere kleuren, waardoor herinneringen nog meer tot leven komen.
  • Gedeelde ervaringen: Creëer een gedeeld fotoalbum aan via de Sprocket-app, zodat iedereen de foto’s kan bekijken[3].
  • Augmented Reality: Bekijk de wachtrij van foto’s en de printstatus in augmented reality op de printer, waarin de fysieke en digitale wereld samenkomen[4].

Met de HP Sprocket wordt printen weer leuk: een draagbare fotoprinter waarmee je altijd en overal de leukste foto’s print, plakt en deelt. Zo blijven jouw favoriete foto’s niet verstopt op je telefoon of social media, maar maak je het moment nog specialer. En geniet je er langer en vaker van. Het is het perfecte accessoire voor elk festival, dagje uit en elke vakantie.

Prijzen & Beschikbaarheid

HP Sprocket New Edition is vanaf 1 november verkrijgbaar in België voor €149. Download de HP Sprocket App van de Apple of Google Play Stores. Gedeelde ervaringen is later dit najaar beschikbaar.

Voetnoten

[1] HP Sprocket App vereist.
[2] Een beperkt aantal gebruikers kan in één keer aansluiten.
[3] HP Sprocket App vereist.
[4] HP Sprocket App vereist.